Inspiració

Ara mateix estic patint un malson terrible, no puc escriure, em passo el dia tenint idees interessants per escriure en aquest blog i al plantar-me davant de la pantalla tota la meva ment sembla fondre’s al suau parpelleig del monitor.

 

(Ment en blanc.)

 

Odio quan aixó em passa. Espero poder fer quelcom millor demà…

3 comments on “Inspiració

  1. Jordi ha dit:

    Prova d’escriure en paper, Stephen King ho va fer en una època de crisi i diu que va gaudir moltíssim recordant com escrivia anys abans 😉

  2. Ferran ha dit:

    Lo estrany és que, siguent un “conjunt buit” se t’acudeixin tantes coses.

    Ja passa, a vegades.

  3. Laura ha dit:

    has d’anar amb una llibreteta per apuntar-t’ho, jo m’ho apunto tot a l’agenda, i dormo amb un boli i un paper al costat, només em fa por que lagun dia quan em llevi trobi alguna cosa estranya escrita al paper… però d emoment em funciona.

Deixa un comentari